Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Utrecht > Schoomakers gezocht in omgeving Utrecht (vervoer n
  Sadic  1. Geplaatst op 28 oktober 2008 om 18:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Bent u op zoek naar schoonmaakwerk, vast-of part-time? Er zijn verschillende werktijden voor u beschikbaar. De voornaamste werktijd is ongeveer van 8 uur tot 3 uur. Vervoer heeft u niet nodig, want u wordt opgehaald. U werkt dus met anderen om u heen en de verdiensten per uur zijn erg hoog. Als u intresse hebt kunt u een mail ahterlaten.

met vriendelijke groeten,

Sadic

Dyovani Win..  2. Geplaatst op 31 oktober 2008 om 00:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar werk in de omg utrecht, dus ik vroeg me af of u nog schoonmakers zocht

zo ja, zou u mij dan u contact gegevens willen versturen zodat ik u persoonlijk te woord kan staan

Mijn e-mailadres is dyovani@live.nl

Met vriendelijke groet
Dyovani Windster

Jurrian  3. Geplaatst op 23 november 2008 om 15:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben 31 jaar heb ruime ervaring in de schoonmaak.
Ben i.b.v rijbewijs b ben per direct beschikbaar.
J verfurden
Email verfurden@live.nl

Vrijens Bri..  4. Geplaatst op 27 november 2008 om 14:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo, ik ben op zoek naar werk , liefst fulltime, morgend,middag,avond,nacht geen bezwaar , ben 40j, belgishe, heb 20j rijbewijs b maar voorlopig geen wagen, heb vloeiende kennis engels, in belgie heb ik 15j ervaring in schoonmaak .. woon nu nog in amsterdam zuidoost, maar in 2 weken verhuis ik naar utrecht .... indien u enige vacatures heeft kan u mij bereiken op het nr 0681781994 of via e-mail... met vriendelijke groeten brigitte vrijens

Filiz  5. Geplaatst op 25 december 2008 om 00:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste mensen.ik wil op deze vakatuur reageren.
en ik heb 10 jaar ervaring in de schoonmaak.U kunt mij breiken op 0641978769.Vreindelijk bedankt

Stefanie Ba..  6. Geplaatst op 15 januari 2009 om 12:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Goedemiddag,
Kunt u mij vertellen of het mogelijk is om op deze advertentie te reageren wanneer je engelstalig bent? Ik ben op zoek naar werk voor mijn vriendin die in Nederland verblijft en nog de nederlandse taal aan het leren is.
Ik hoor graag van u. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Stefanie Baars
0622666416
stefanie.baars@gmail.com

Yadeh Abdes..  7. Geplaatst op 22 januari 2009 om 16:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

yade_24@hotmail.com

ikzou graag willen werken.

Ghizlan Aka..  8. Geplaatst op 04 maart 2009 om 11:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben bezoek naar schoonmaakwerk,ongeveer 3 uur per dag met vriendelijke groetjes ghizlan

Trudie  9. Geplaatst op 24 maart 2009 om 14:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek na werk in utrecht
Liefst partime ... als het niet anders kan dan ook fulltime
Sta op dit moment als oproepkracht in een stomerij
Maar wil meer uren gaan draaien ....
Hoop op reactie van u kant
bij voorbaat dank
vriendelijke groet T van Aerschot

Laila  10. Geplaatst op 26 maart 2009 om 13:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo,

Ik ben op zoek naar schoonmaakwerk voor 2 uurtjes in de avonduren.
Mijn vriendin ook.... Dus 2 maal 2 uurtjes in de avond!

U kunt mailen...

Gr Laila

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X