Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Zuid Holland > Zoek schoonmaakwerk in Rotterdam
  Xia  1. Geplaatst op 25 augustus 2006 om 11:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik ben Xia Collignon. Ik ben een gemotiveerde vrouw van 40 jaar.
Ik zoek schoonmaakwerk in Rotterdam. Ik wil graag 8 uur per dag en 5 dagen per week overdag schoonmaakwerk verrichten. Indien u geinteresserd bent in mijn diensten kunt telefonisch contact opnemen met 010-470 7687
Groetjes, Xia

Hanan  2. Geplaatst op 08 september 2006 om 15:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey ik ben hanan.
Ik zoek schoonmaakwerk voor na vijfen en in het weekend.
Ik werk als thuiszorgmedewerkster dus ik heb wel ervaring in dat gebied.

Als u geinterseerd ben dit is mijn nummer 0648642235
of mail me hananbahida@hotmail.com

groetjes hanan

Tamara Elsh..  3. Geplaatst op 23 september 2006 om 15:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik ben Tamara Elshoff.
ik zoek werk in de schoonmaak voor in de ochtend voor de hele dag.
ik wil graag werken 7 uur per dag of de hele dag
overleg dat kan altijd.

als u geintreseerd ben dan is dit mijn nummer : 06-19154060

met vriendelijke groet,

Tamara

Nita  4. Geplaatst op 25 september 2006 om 21:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben Nita woonachtig in Rotterdan en ben op zoek naar schoonmaakwerk voor de maandag en de dinsdag. Ben beschikbaar van 9 tot 18 uur.
Het liefst in een bejaardetehuis.

Mijn telefoonnummer is 0104530254

Jessy Louisa  5. Geplaatst op 17 oktober 2006 om 13:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik ben jessy louisa. ik wil graag in de schoonmaak voor de ochtend en ik ben een gemotiveerde vrouw van 34 jaar. Ik zoek schoonmaak graag in de regio dordrecht en wil 8 uur per dag en 5 dagen in de week werken .
Heb u interesse in mijn kunt u me bereiken op de volgende telefoon nummer 0786316059.

Met vriendelijke groet, jessy

Wassime  6. Geplaatst op 09 januari 2007 om 11:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo,

ik ben wassime, ik ben 19 jaar en ik wil me hiemee aanmelden, en laten inschrijven als werkzoenkede, ik wil schoonmaakwerk doen,en ik ben bereikbaar na 5:00 uur, dus avond, indien van mijn diensten gebruik wilt maken, dan kunt telefonisch, of via emaill contact opnemen. 06-49715418

met vriendelijke groeten,

Marjolein  7. Geplaatst op 26 januari 2007 om 13:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben Marjolein, ik ben 18 jaar en ben op zoek naar schoonmaak werk in Rotterdam ( het liefst in Rotterdam zuid).
ik ben van maandag tot vrijdag beschikbaar van 7:00 tot 17:00 uur.

Voor vragen of interesse kunt u mij mailen naar: b.timmer76@chello.nl

Groetjes Marjolein

Marjolein  8. Geplaatst op 26 januari 2007 om 13:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 26 januari 2007 om 13:30 schreef Marjolein het volgende:
Hallo,

Ik ben Marjolein, ik ben 18 jaar en ben op zoek naar schoonmaak werk in Rotterdam ( het liefst in Rotterdam zuid).
ik ben van maandag tot vrijdag beschikbaar van 8:00 tot 17:00 uur.

Voor vragen of interesse kunt u mij mailen naar: b.timmer76@chello.nl

Groetjes Marjolein

Canan  9. Geplaatst op 29 maart 2007 om 20:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoiii..

Ik ben Canan, ik ben 18.
Een van me hobby's zijn Schoonmaken, het liefst wil ik de hele dag schoonmaken, thuis, maar ook voor iemand anders schoonmaken.
Zo voel ik me goed, en tweede persoon denk ik ook.

Ik zoek schoonmaak werk, het liefst in Zuid-Holland, ik ben op verschillende tijden beschikbaar, maar in ieder geval na 17.00 ben ik altijd zeker beschikbaar.

Als u geinterreseerd bent, kunt u mailen naar, canan_celik@hotmail.com

groetjes,

Canan

Othman  10. Geplaatst op 20 mei 2007 om 20:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben othman. Ik ben 17 jaar en woon in rotterdam. Ik maak thuis vaak schoon voor mijn moeder. En mijn moeder gaf mij de advies om een werk te zoeken bij een schoonmaak bedrijf, dus heb ik dat gedaan. Wilt u telefonisch contact opnemen met mij bel dan >>>> 0643162323

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X