Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Zuid Holland > Zoek schoonmaakwerk in Rotterdam
  Kumari  31. Geplaatst op 04 oktober 2008 om 21:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo
ik ben kumari, ik ben 20 jaar oud.ik wil graag in de schoonmaak w voor de middag en weekend. als u geinterreseerd bent kunt u mailen naar khakee111@yahoo.com
groetije,kumari.

Mary Ridene..  32. Geplaatst op 16 oktober 2008 om 19:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo

ik ben mary
ben moeder en 42 jaar
ik wil graag als schoonmaakster aan de slag
heb ruim een jaar bij thuiszorg gewerk heb dus evaringen.
ben alle dagen beschikbaar
5 dagen per week.

heb u interese in mij dan bel u even op

06-20886770

Catia Dos S..  33. Geplaatst op 22 oktober 2008 om 18:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hello
Ik ben Catia.
Ik ben portuguees.
Ik ben 21jaar oud.
En ik zoek werk geef niet welke werk jullie hebben voor mij.
Ik praat beetje engles.
Ik ben de familie van Catia ik praat wel nerdelands.
Catia praat allen maar engles.Ik wil graag weten als uw werk voor mij hebben.Want ik kan geen werk vinden en ik laat wel een nummer en als julliwat voor me heben kan uw voor deze n~umer bellen 0623192033 of 0631163181.Ik kan ech~t geen werk hebben mensen hebben geen werk nu.

Ricardo Mar..  34. Geplaatst op 22 oktober 2008 om 18:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hello
Ik ben Ricardo
Ik ben portuguees.
Ik kan wel nederlands begrijpen maar praten is een beetje moeilijk.
Ik ben 23jaar oud.
Ik zoek werk voor schoonmaakwerk of iets anders.
Ik wil elke dag werken van 7uur of 8 tot 5uur of 6uur.
Ik wil werk in Rotterdam maar als in andere stad heeft kan ook.
Als uw werk heeft kan uw deze nummer bereiken 0623192033 of 0631196082.
Dak je wel

Fatima  35. Geplaatst op 06 januari 2009 om 21:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo allemaal,

Mijn naam is Fatima en ik ben 27 jaar oud. Ik ben dringend op zoek naar een baan in de schoonmaakwerk. Ik wil graag fulltime werken. Ik heb 3 jaar werk ervaring in de schoonmaak in een restaurant.

Voor vragen kunt u bellen naar: 06-43895033.

Christine  36. Geplaatst op 15 januari 2009 om 23:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik ben Christine (40+) en zoek schoonmaakwerk voor in de avonduren tussen 18-21.00 u, liefst voor een (klein)bedrijf in Rotterdam Centrum of Rotterdam Zuid.
Mocht u van mijn diensten gebruik willen maken dan graag mailen naar dijkwacht@hotmail.com
Mvg Christine

Sarka  37. Geplaatst op 16 januari 2009 om 14:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo
Ik Ben Sarka 36jare,woonachtig Rottrdam zuid. Ik ben op zoek naar schoonmaakwerk fan mandag tot frajdag 9 tot 15uur.Bent in mijn kunt telefonisch contact 0649298156 Groetjes Sarka

Maximina Fr..  38. Geplaatst op 06 februari 2009 om 12:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo,

ik heet Maximina.Ik ben een hardwerkende vrouw van 52jaar.
Ik zoek schoonmaakwerk in rotterdam.Ik wil 5dagen in de week en maak niet uit hoeveel uren.Als u in mijn geintersserd is ,kunt u contact opnemen telefoon 0108220154/0644101637.

John  39. Geplaatst op 10 februari 2009 om 18:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Goededag

Mijn naam is John van Vliet uit rotterdam.
Ik ben 45 jaar oud en zoek schoonmaakwerk
in de avond uren,
Het liefs zoek ik werk in de buurt van de
waalhaven.
Heeft u intresse in mijn diensten neem dan
op de volgende manier contact op.
johnvliet@live.nl

Vriendelijke groet
John van vliet

Jose  40. Geplaatst op 09 maart 2009 om 23:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo!

Wij zijn op zoek naar een ervaren huishoudelijke hulp voor 1 keer in de week. De totale werkzaamheden bedragen ongeveer 2 tot 3 uur. Onze voorkeur gaat uit naar iemand die flexibel is in werktijden/- dagen. Interesse? Mail dan naar jose_fiets@hotmail.com

Groetjes,

Jose

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X