Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Zuid Holland > Zoek schoonmaakwerk in Rotterdam
  Andre  41. Geplaatst op 10 maart 2009 om 19:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo,

Ik ben Andre Nicholas.
Ik ben op zoek naar een schoonmaakwerk en wil graag 17.00 tot 20.00 werken.
Indien u geinteresserd bent in mijn diesten kun t telefonisch contact opnemen met 06-34253334

Groetjes,Andre Nicholas

Cecilia  42. Geplaatst op 23 maart 2009 om 00:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo!You are busy,you dont have time clean your house?Polish woman(30years) help you very fast and cheap clean.Only call:+31614380199.

Schoonmaakw..  43. Geplaatst op 24 maart 2009 om 14:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Mijn naam is ZoŽ Cochia en zoek schoonmaakwerk in Rotterdam. Ik hou van mensen en ik wil ze graag helpen. Bel me als je me nodig heb: 06-14247200
Hartelijke groet,
ZoŽ

Stacey Lemm..  44. Geplaatst op 25 maart 2009 om 17:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik ben Stacey Lemmert.
En ik ben een 18 jarige vrouw,
met veel initiatief en een gemotiveerde
houding.

Ik ben dringend op zoek naar een schoonmaak baantje
in Rotterdam.
Ik zou graag in de avonduren willen werken.
Of in het weekend.
( In het weekend bij 6 uur per dag. )

U zou contact met mij op kunnen nemen
op het nummer 06-42869288 of 010-4568261
en eventueel een email kunnen sturen :
chanti_496@hotmail.com

Alvast bedankt Groetjes,
Stacey

Rosie  45. Geplaatst op 06 april 2009 om 18:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo ik ben rosie.ik ben 25 jaar een ben brasiliaans.ik spreek een beetje nederland maar leer snel.Ik zoek schoonmaakwerk in hillegom,lisse,nieuw vennep,heemstede.haaelem.per 5 dagen per week.als u geinteresserd dit is mijn mail.rosi-hl@hotmail.com m.v.g rosie

Michael Van..  46. Geplaatst op 18 juni 2009 om 12:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik ben een harde werker erg gemotiveerd sociaal en leergierig
Ik wil graag weer aan het werk en hoop dat u mij veredr kunt helpen ik zal u niet teleurstellen

Met vriendelijke groet

Mvan aalst
0681868780

Angelique Q..  47. Geplaatst op 06 juli 2009 om 14:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo ik ben angelique ik ben 22 jaar en ik woon in rotterdam ik zoek naar schoonmaak werk in Rotterdam ( het liefst in Rotterdam zuid).
ik ben van maandag tot vrijdag beschikbaar van 9:00 tot 17:00 uur

als u geintereseerd bent kunt u me telefonisch contact opnemen met 0651775554 of mail me op Angeliqueq@upcmail.nl

Anna  48. Geplaatst op 24 augustus 2009 om 10:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Good morning,
My name is Ania, I'm just move in to Rotterdam.I search job in cleaning sector, I have own company and I can work fast and good, I can work in evening, morning... I have experience with cleaning offices, cantines, construction site, hauses, and another working places.I m open for new contact and also I can talk abaut price-I'm sure that I will be cheaper than normar workers with conctract.If my offer is interesting for You please call:0624 860 142.

Erdogan  49. Geplaatst op 26 augustus 2009 om 18:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik ben Mvr. Erdogan, 34 jaar oud.Ik zoek graag schoonmaakwerk in basischolen Rotterdam.
ik kan op werkdagen in de middag en in de avond werken, liefs part-time
Ik heb veel ervaringen,ik heb ook in Eneco,Nationaal Nederland,Peuterspeelzalen,en in Turkse Consulent gewerkt.
Als u geintereseerd bent op mij,dan kunt u contact opnemen met mijn mobiele num: 06-81941915

Vriendelijk bedankt.

Moussaoui R..  50. Geplaatst op 26 augustus 2009 om 23:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

HALLO.

ik ben Rachid Moussaoui .ik ben een gemotiveerde man van 30 .

ik zoek schoonmaakerwerk in ROTTERDAM. ik wil graag 8 uur per dag voor heel week .
indien u geinteressedd bent in mijn diensten kunt telefonisch contact opnemen met 0681891103 .

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X