Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Zuid Holland > Zoek schoonmaakwerk in Rotterdam
  Sanae  51. Geplaatst op 13 september 2009 om 19:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo
ik ben Sanae
ik zoek schoonmaak werk ik heb
veel ervaring in schoonmakken en kan op alledaggen op
zaterdag en zondag kan ik in de ochtend mandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag kan ik naar 6 IK WERK NIET BIJ ALEEN STAANDE MANNEN
wil je met mij in contackt komen bel dan 0681666568
ik kan aleen in de stad dordrecht werken
met vriendelijk
Groeten
Sanae

Natalia  52. Geplaatst op 25 oktober 2009 om 11:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben Natalia, ik ben 24 jaar en ben op zoek naar schoonmaak werk in Rotterdam ( het liefst in Rotterdam zuid).
ik ben van maandag tot vrijdag beschikbaar van 7:00 tot 17:00 uur.

Voor vragen of interesse kunt u mij mailen naar: nwoinek@ymail.com

Dit mijn nummer : 0643162422

(Ik prate Engels maar ik some bechreibe Nederlands)

ps. Ik heb collega Julia ouk zoek werk schoonmake.

Met vriendelijke groet

NATALIA

Natalia  53. Geplaatst op 25 oktober 2009 om 11:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

[quote] [b] W październiku 25, 2009 11:19 Natalia Pisz: [/ b]

Witaj,

Jestem Natalia, jestem 24 lat i szukam pracy sprz ą tanie w Rotterdamie (w Najlepiej po ł udnie Rotterdam).
  Tak od poniedzia ł ku do pi ą tku w godzinach od 7:00 do 17:00.

W przypadku pytań Lub Zainteresowanych Prosimy o mail do mnie: nwosinek@ymail.com <<--- HUT EMAIL!

To mój numer: 0643162422

(Mówię po angielsku, ale część I bechreibe Holenderski)

ps. Szukam pracy w Kole żanka Julia OUK make clean.

Z powa żAnieme

NATALIA: D
  [/ Quote]: D

H.m Hildien..  54. Geplaatst op 04 november 2009 om 19:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Ik ben Hildriendelo Thomas
Ben 19 jaar
ik ben opzoek naar een schoonmaakwerk
ik wil heel graag werken
en ik wil 36 uur of 40 uur werken
u dient u geinteresseerd ben in mijn diensten kunt u me bellen op 0107370212 0f 0627110915

Groetjes Dhr Hildriendelo Thomas

Humphrey Ma..  55. Geplaatst op 10 november 2009 om 03:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi mijn naam is humphrey makaai. ik ben 25 jaar oud en ik ben op zoek voor schoonmaak werk na me school kan ook in de wekend! laat me snel weten dat ik voor jullie kan werken.

Alper  56. Geplaatst op 08 december 2009 om 17:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo ik ben alper begdas ik woon in rotterdam ik zoek schoonmakof in paak werk 0617887813

Samara  57. Geplaatst op 22 december 2009 om 10:12 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik ben Samara.

Ik ben 18jaar en woonachtig in Rotterdam.
Ik ben zeer gemotiveerd en hou van dingen aanpakken.
Schoonmaken vind ik daarom ook een leuke bezigheid.
Ik ben op zoek naar een partime of fulltime functie.

Bent u geďntresseerd in mij?

Neem dan contact op via email of telefoon.
Mijn telefoonnummer is 06-31245978

Leila  58. Geplaatst op 19 februari 2010 om 13:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo!

Ik ben leila en ik zoek schoonmaakwerk voor in de avonden, dus na 18:00u.
In de vakanties ben ik bereid om hele dagen te werken. Bent u geďntereseerd, of heeft u nog vragen, dan kunt u een mail sturen naar casa_wia@live.nl.
PS: ik ben alleen in Rotterdam-Zuid beschikbaar.
Groetjes, leila

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Leila op 19 februari 2010 om 13:46:13

Malika  59. Geplaatst op 12 juli 2010 om 01:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo allemaal,

Mijn naam is Malika, ik ben een 27 jarige jongedame die naast haar studie graag schoonmaak werkzaamheden voor u wil en kan verrichten.

Ik ben zelf woonachtig in Rotterdam en zoek dan ook werk in Rotterdam.
Werktijden en prijs zijn bespreekbaar.

Bent u geintresseert of wilt u mij nog een aantal vragen stellen dan kunt u mij gerust een mailtje toezenden naar : cherubic.cherubical@gmail.com

Nou tot mailens/ziens dan maar.

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Malika op 12 juli 2010 om 01:34:21

Kamal  60. Geplaatst op 21 augustus 2010 om 18:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo !
ik ben kamal ,23 jarige jonge man ik ben zelfstandiger en ik ben hygienisch en hou van schoonmaken ik kan overal schoonmaken hotels whatever ik ben altijd beschikbaar alle tijden nachtdienst ? geen probleem .ik ben flexibel ,stressbetsendig een keihard werkende ik wil graag werken en niet zitten .ik hoop zo snel contact op mijn te nemen
TEL 0684938906.

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X