Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Zuid Holland > Zoek schoonmaakwerk in Rotterdam
  Sanela  61. Geplaatst op 13 oktober 2010 om 10:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Mijn naam is Sanela,en ik ben en 30 jarig vrouw,ik zou grag in de s morgen willen werken schonmaaken kantoren,ziekenhuis Rooterdam,per week,mandag tod vrijdag van 08 tot 12 h. Met vriendelijk groet

Jacqueline  62. Geplaatst op 18 juli 2013 om 21:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi ik zoek schoonmaak werk voor halve dagen 5 dagen smorgen
ik heb ervaring werk al 10 jaar in breda en 4 jaar in rotterdam
ik wil andere baantje zoeken ook als schoonmaak

Najat Tahiri  63. Geplaatst op 19 september 2013 om 13:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben Najat tahiri ,ik ben 39 jaar,ik heb diploma van helpende zorg en welzijn niveau 2,en sociale hygeene,ik heb ervaring in catering,schoemaak en huishoudelijk werk,ik heb veel motivatie om mijn werk te doen,ik wil graag in Rotterdam werken ,
Met vriendelijk groet,
Najat Tahiri

Najat Tahiri  64. Geplaatst op 19 september 2013 om 13:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben Najat tahiri ,ik ben 39 jaar,ik heb diploma van helpende zorg en welzijn niveau 2,en sociale hygeene,ik heb ervaring in catering,schoemaak en huishoudelijk werk,ik heb veel motivatie om mijn werk te doen,ik wil graag in Rotterdam werken ,
Met vriendelijk groet,
Najat Tahiri

Anissa  65. Geplaatst op 25 september 2013 om 01:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik heef anissa, ik woon in omgeving rotterdam.
Ik heb meer als 5 jaar ervaring in schoonmaakwerk met goede refrenties.
Heeft u hulp nodig in uw huis, kunt u contact opnemen met mij.

0684658494

Margreet  66. Geplaatst op 13 mei 2014 om 10:12 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben Margreet v.d. Elst en ik zoek werk in Rotterdam.
Ervaring in de schoonmaak is aanwezig aangezien ik dit werk al enige jaren met plezier heb gedaan.De laatste keer dat ik hierin werkte voordat ik overstapte naar kantinewerk is in een Short Stay Housing in Delft geweest en heb daar ook enige jaren de leiding over gehad.
Ik zoek dan ook schoonmaakwerk voornamelijk voor de ochtenduren. Het liefste van 8 á 9 uur tot 12 of 13.00 uur. Met goede hoop wacht ik af.

Jakleton  67. Geplaatst op 14 januari 2015 om 14:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo hier johan kleton uit waddinxveen ik zoek werk in de schoonmaak brance ik ben nu bijna 3 maanden thuis ik zoek nog steeds naar werk ik bij verschilende bedrijfen gewerk in een levensmiddelbederijf in de planten en in groenten en fruit daar het ik veel schoonmaak werk gedaan dus ik heb ervaring . hier bij stuur ik mijn cv op dan kunnen jullie kijken of die goed is dan hoor ikCurriculum Vitae

Persoonlijke gegevens
Naam: Kleton
Voornamen: Johannes Adrianus
Roepnaam: Johan
Adres: Nicolaas Beetslaan 30
Postcode en woonplaats: 2741 ZW Waddinxveen
Telefoonnummer: 0182-639285 / 06-13615524
E-mailadres:johan-kleton@hotmail.com
Geboortedatum en – plaats: 9 mei 1957 te Rotterdam

Opleiding
1973 -1975 L.T.S. te Rotterdam
Diploma behaald

Fulltime werkervaring
Mei 2014 – november 2014 Roveg Fruit B.V. te Waddinxveen

Medewerker Facilitair
Werkzaamheden waren het bijvullen van de accu’s van het intern transport, het onderhouden van het buitenterrein, diverse schoonmaakwerkzaamheden en ondersteuning bieden aan de facilitaire dienst.

2008 – 2014 Baas Plantenservice BV te Hazerswoude-Dorp

Onderhoudsmedewerker / distributiecentrum medewerker
Verantwoordelijk voor het schoonhouden van het distributiecentrum door middel van een veeg- en boenmachine, orders verzamelen door middel van een orderverzameltruck en orders picken, mengen en klaarzetten op eindlocatie.

1978 – 2007 Unigro BV te Schiedam (later Laurus BV te Waddinxveen)

Distributiecentrum medewerker
Verantwoordelijk voor het schoonhouden van het distributiecentrum door middel van een veeg- en boenmachine, orders verzamelen door middel van een orderverzameltruck en orders picken.

1976 – 1977 Restaurant Parkpaviljoen te Rotterdam

Keukenmedewerker
Ondersteunen bij alle voorkomende werkzaamheden

Karaktereigenschappen
Sociaal
Loyaal
Zelfstandig, maar ook zeker een teamspeler
Hulpvaardig
Flexibel

Referenties
Roveg Fruit B.V.
Kimberley Wiersma, HR Manager
Telnr.: 0180 – 635782

Baas Plantenservice B.V.
Isabel Scholte-Zwart, P&O Adviseur
Telnr.: 0172 - 467900 dat wel groetjes

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X