Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Noord Holland > schoonmaak werk gezocht
  Anita  1. Geplaatst op 04 januari 2007 om 19:12 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben een jonge meid die van aanpakken weet
ik ben wonend in Noord Holland en opzoek naar
schoonmaak werk ik heb een partime baan als
schoonmaakster op de zaterdag ben nu opzoek
naar nog iets er bij..

Anita

Nina  2. Geplaatst op 24 maart 2007 om 19:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik ben nina en k zoek schoonmaak werk in de avond uren bijvoorbeeld bedrijven met kantines enz.
ik woon in Krommenie (zaanstad) het zou mooi zijn als het daar in de buurt is. k heb al ervarng met schoonmaken maar dan bij de mensen thuis.
groetjes nina

Khadija  3. Geplaatst op 24 augustus 2007 om 14:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo

ik ben een student en ik heb een bijbaan nodig zoals een schoonmaak werk..maakt niet uit waar
scholen, kantoren...
ik hoop zo spoedig van u te horen.

khadija

Hanna  4. Geplaatst op 06 november 2007 om 11:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo,

ik ben een studente en ben opzoek naar schoonmaakwerk.
ik heb ervaring in schoonmaakwerk van kantoren.
ik ben wonend in Amsterdam en ben beschikbaar in de weekenden en door de weeks vanaf 18.00 uur. Ik hoop zo spoedig een bericht te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Hanna

Loes  5. Geplaatst op 13 april 2008 om 18:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben Loes Pennarts en 19 jaar oud.
Ik ben op zoek naar schoonmaakwerk in de omgeving van Haarlem.
Graag zoek ik werk voor in de avonduren voor minimaal 12 uur in de week.
Ik weet bijna alles in en rondom het schoonmaakwerk via mijn studie facilitair management.

Ik hoop gauw wat te horen.

met vriendelijke groet,

Loes Pennarts
Tel: 0627656136
E-mail: roosje_pennie@hotmail.com

Loes  6. Geplaatst op 13 april 2008 om 18:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben Loes Pennarts en 19 jaar oud.
Ik ben op zoek naar schoonmaakwerk in de omgeving van Haarlem.
Graag zoek ik werk voor in de avonduren voor minimaal 12 uur in de week.
Ik weet bijna alles in en rondom het schoonmaakwerk via mijn studie facilitair management.

Ik hoop gauw wat te horen.

met vriendelijke groet,

Loes Pennarts
Tel: 0627656136
E-mail: roosje_pennie@hotmail.com

DaniŽlle  7. Geplaatst op 10 augustus 2008 om 14:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben DaniŽlle en woon in Wekerom samen met mijn vriend. Ik ben op zoek naar schoonmaak werk voor in de avonduren en/of op zaterdagen. Graag in de omgeving van Wekerom.
Ik ben een hardwerkende en betrouwbare meid die van aanpakken weet. Een jaar geleden heb ik ook bij een schoonmaak bedrijf gewerkt dus ik heb er al ervaring mee en ik heb zelf een eigen huisje.

DaniŽlle

Marie  8. Geplaatst op 01 september 2008 om 12:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo ik ben op zoek naar partime werk voor school of voor de kantoor schoon de maken als het kan ik krommenie of wormerveer die van aanpakken weet laat me iets van jullie horen als vast bedank grtj doei

Nazife  9. Geplaatst op 13 december 2008 om 23:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi wij zoeken schoonmaakwerk in de avonduren samen met me man zijn wij beschikbaar in de avonduren. We zijn in het bezit van eigenvervoer. Het liefst in de omgeving rotterdam.

Tel. 0681168387

Mary  10. Geplaatst op 14 december 2008 om 15:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo

Ik werk momenteel nog 8 Š 9 uurtjes in de schoonmaak.
En ik zou dit graag willen uitbreiden.
Met voorkeur onder schooltijd i.v.m m,n 2 zoontjes.
Ik woon in de Gemeente Stede broec en ik zou graag in deze
Gemeente dit werk willen vinden of in Enkhuizen,Hoogkarspel.

Groetjes:Mary

Email naar: marychild66@yahoo.com

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Mary op 14 december 2008 om 15:10:34

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X