Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Zuid Holland > Ik zoek schoonmaak/huishoudelijk werk in Den Haag
  Martijn  1. Geplaatst op 14 februari 2007 om 11:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben een nette jongeman uit Den Haag (31) die vanwege reorganisatie niet meer full time kan werken. Ik zoek voor de maandagochtend en donderdagochtend een schoonmaakklus (huis) voor een aantal uren.
Ik heb ervaring met schoonmaken doordat ik voor mijn moeder in haar schoonmaakbedrijf heb gewerkt. Verder kan ik lichte klusjes doen als boodschappen en koken. Ben per direct beschikbaar, alleen voor de stad Den Haag. Ik spreek Engels en Duits. Ik heb een probleem met katten in huis (allergie).

U kunt mij bereiken via 06 13060502 of mijn e-mailadres.

Rabia  2. Geplaatst op 09 maart 2007 om 18:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben 16 jaar en ik ben op zoek naar een cshoonmaak bijbaantje in denhaag.
ik ben bereikbaar op don/vrij om 13.00 en gehele dagen in het weekend..
xxx rabia

Gintare  3. Geplaatst op 02 november 2007 om 15:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

haloo ik ben 20 jarige meisje en ik zoek schoonmaak werk in den haag,als ik heb u interesiert shrijf dan in mijn email..

Nana  4. Geplaatst op 05 januari 2008 om 16:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

IK ZOEK WERK JHGDLWAHJRB

Hassan  5. Geplaatst op 11 november 2009 om 20:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 09 maart 2007 om 18:02 schreef Rabia het volgende:
ik ben 16 jaar en ik ben op zoek naar een cshoonmaak bijbaantje in denhaag.
ik ben bereikbaar op don/vrij om 13.00 en gehele dagen in het weekend..
xxx rabia

Martin  6. Geplaatst op 28 maart 2010 om 13:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben Slowaaks jong meneer 24 op zoek werk in schoonmaak en Thuinhulp in Den Haag contact: 0616762091 e mail

Martin

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Martin op 28 maart 2010 om 13:52:03

Luz Ocampo..  7. Geplaatst op 03 september 2010 om 17:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo beste mensen ,ik ben Luz en ben van colombiaanse afkomst, ben aardige rustige vrouw die heel veel ervaring heeft in de schoonmaak, ik zoek een paar keer en een paar uurtjes in de week , naar schoonmaak werk in Denhaag ,alleen serieuze mensen mogen reageren aub, mijn telefoon is

0630072696.....groetjes..

Susan Boyle  8. Geplaatst op 23 september 2010 om 12:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 03 september 2010 om 17:51 schreef Martijn het volgende:
Ik ben een nette jongeman uit Den Haag (31) die vanwege reorganisatie niet meer full time kan werken. Ik zoek voor de maandagochtend en donderdagochtend een schoonmaakklus (huis) voor een aantal uren.
Ik heb ervaring met schoonmaken doordat ik voor mijn moeder in haar schoonmaakbedrijf heb gewerkt. Verder kan ik lichte klusjes doen als boodschappen en koken. Ben per direct beschikbaar, alleen voor de stad Den Haag. Ik spreek Engels en Duits. Ik heb een probleem met katten in huis (allergie).

Susan Boyle  9. Geplaatst op 23 september 2010 om 12:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 23 september 2010 om 12:09 schreef Martijn het volgende:

Hey allemaal!
Een beetje een late reactie maar misschien kan ik iemand nog blij maken met deze [url=http://www.randstad.nl/content/home/werknemers/vacatures-plaatsnaam/den-haag.xml
]vacatures den haag Groetjes Suus

Seniye  10. Geplaatst op 14 december 2010 om 13:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik wil werk schoonmaken mijn numer o634872237

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X