Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Zuid Holland > Ik zoek schoonmaak/huishoudelijk werk in Den Haag
  Marijke  11. Geplaatst op 13 april 2011 om 15:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik werk al jaren part time in de gezondheidszorg en de thuiszorg. Per direct ben ik beschikbaar om een aantal dagdelen in de huishouding te werken, te koken, boodschappen doen en lichte verzorgende taken uit te voeren in Den Haag en omgeving. marijke1957@yahoo.com

Diabi  12. Geplaatst op 14 juli 2012 om 16:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

HALLO MENSEN
IK BEN OPZOEK NAAR SCHOONMAKEN WERK OF OPRUIMEN,SCHILDEREN,OF ANDER WERK
NEEM GRAAG CONTACT ALS JE INTERESSED BEN
S.diaby@yahoo.com

Kaya  13. Geplaatst op 29 november 2012 om 22:18 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo

Ik ben een huis vrouw 33 jaar.
Ik wil gaan werken als huishoudelijk werk,doe ik het alles bijv;strijken,helle huis schoon maken,bad,toilet,enz overal schoonmaken maar in Den haag a.u.b kunt me bellen 0659071544 ik heb altijd tijd.

Anette  14. Geplaatst op 12 maart 2014 om 14:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

er zijn veel bedrijven die zich bezighouden met het schoonmaken. U kunt vinden op de pagina http://bedrijven24.com/
Want je kunt solliciteren.
succes

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X