Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Brabant > schoonmaakwerk gezocht
  Nawal  1. Geplaatst op 09 maart 2007 om 14:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Wij zijn een schoonmaakbedrijf opzoek naar nieuwe opdrachten. Wij zijn gespecialiceerd in schoonmaak activiteiten. Wij zoeken opdrachten in Noord-Brabant, bijv. bij scholen, kantoren enz.

Voor meer informatie kun u bellen naar het telefoonnummer: 06-16505395 of reageren per email: na.wal@live.nl.

Met vriendelijke groeten,
Nawal

Michelle  2. Geplaatst op 28 januari 2008 om 20:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik zou graag schoonmaakwerk willen doen bij mensen thuis.
op maandag,dinsdag,woensdag en donderdag in tilburg-noord.

met vriendelijke groet,

michelle tummers

Bertina  3. Geplaatst op 05 maart 2008 om 12:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik zou graag schoonmaakwerk willen doen bij mensen thuis.
of op scholen en kantoren.
in de omgeving roosendaal,bergen op zoom,halsteren,putte,steenbergen

groetjes bertina

Jennifer  4. Geplaatst op 19 maart 2008 om 08:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik ben op zoek naar schoonmaakwerk bij mensen thuis of op kantoren.
Ik ben vanaf 10 juni beschikbaar.
Het liefste werk ik 5 dagen per week. Dus als er iemand meer interesse heeft, mail me dan maar even.
Alvast bedankt
Groetjes
Jennifer

Delilah Denz  5. Geplaatst op 12 april 2008 om 13:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben op zoek naar schoonmaakwerk bij mensen thuis.
Ik heb al ervaring, ik heb bijna een jaar in berkel-enschot bij een
kledingwinkel met woonhuis gepoetst.
bij een gezin met 3 kinderen. dus weet wel van aanpakken.

Kunt u wel wat hulp gebruiken in uw drukke huishouden???

Laat het me weten

Inge Peters  6. Geplaatst op 22 april 2009 om 12:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben opzoek naar schoonmaakwerk bij kantoren, mensen thuis en andere bedrijven. Omg. Den bosch (vught e.o).

Mail me, dan komen we er samen wel uit.

Met vriendelijke groet,

Inge Peters

Wendy  7. Geplaatst op 05 juni 2009 om 07:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo ik ben wendy ik ben opzoek naar schoonmaak werk bij mensen thuis op scholen kantoren enz.

het liefst 5 dagen per week en voor 32 uur

ik heb rijbewijs en auto

met vriendelijke groet

wendy

Danielle  8. Geplaatst op 22 juli 2009 om 14:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik werk drie dagen in de week.
Op dinsdag en op vrijdag houd ik tijd over en zoek
ik schoonmaakwerk erbij.

Gina  9. Geplaatst op 15 oktober 2012 om 12:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo. Ik ben Gina en ik ben opzoek naar schoonmaak werk bij mensen thuis, op scholen, kantoren etc.

Ik ben elke dag beschikbaar( ook weekend), van morgen tot s'avonds en ik kan werken zovel uren as nodig.Ik woon in Rosmalen, dus ik zoek op werk dicht bij in Rosmalen of Den Bosch(5 km).Ik kan ook voor kinderen oppassen. Dus als er iemand meer interesse heeft, mail me(gporumba@gmail.com) dan maar even.
Alvast bedankt
met vriendelijke groet

Gina

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Gina op 15 oktober 2012 om 12:36:48

Sandra Baars  10. Geplaatst op 21 maart 2014 om 22:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo ik ben sandra baars ben op zoek naar schoonmaak werk bij mensen thuis of op scholen of kantoren ik zou graag willen werken dinsdagavond en donderdag avond en woensdag of vrijdag overdag ik heb veel ervaring met schoonmaakt werk heeft u vragen stuur mijn een mailtje ik hoop dat u iets heeft voor mijn

met vriendelijke groet
Sandra Baars

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X