Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Utrecht > schoonmaak personeel gezocht m/v
  Westex  1. Geplaatst op 12 maart 2008 om 14:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Gezocht voor een locatie te utrecht: een schoonmaker m/v.
2 uur per dag van maandag tot vrijdag.
in de middag: 12:00 - 14:00
mail naar sollicitaties@westex.nl
of kijk op de site: www.westex.nl

Westex  2. Geplaatst op 12 maart 2008 om 14:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Gezocht voor een locatie te Utrecht voor in de avond uren
een schoonmaker m/v.
het betreft 2 uur voor de werkdagen maandag tm vrijdag.
solliciteer via sollicitaties@westex.nl

Eef  3. Geplaatst op 07 april 2008 om 15:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik zag wat staan en daar reageer ik op ik heb gewerk bij robbers schoonmaak bedrijf en ik heb diploma u kan me bellen op me mobiel mij nummen is 0307070347 mij iedee nummen is if 3694531

Ozlem  4. Geplaatst op 12 februari 2009 om 15:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 12 maart 2008 om 14:11 schreef Westex het volgende:
Gezocht voor een locatie te Utrecht voor in de avond uren
een schoonmaker m/v.
het betreft 2 uur voor de werkdagen maandag tm vrijdag.
solliciteer via sollicitaties@westex.nl

Ik heb werkervaring en gewerkt bij Robbers, Asito meerdere bedrijven.
het waren allemaal tijdelijk diensten. Ik zit op school en wil in de avond vast werken. woon zelf ook in Utrecht en dus reageer ik op. me nummer 0617428451

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Ozlem op 12 februari 2009 om 15:20:41

Bektas Gulec  5. Geplaatst op 16 november 2009 om 16:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 12 februari 2009 om 15:17 schreef Ozlem het volgende:
[..]

Ik heb werkervaring en gewerkt bij Robbers, Asito meerdere bedrijven.
het waren allemaal tijdelijk diensten. Ik zit op school en wil in de avond vast werken. woon zelf ook in Utrecht en dus reageer ik op. me nummer 0628482677

Elif  6. Geplaatst op 12 maart 2012 om 20:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

geachte heef of mevrouw,

Hierbij wil ik graag bij uw bedrijf solliciteren. Ik heb 4 jaar ervaring in restaurant als schoonmaker.

in afwachting van uw reactie met interesse tegemoet,
Elif Gurbuz

Elif  7. Geplaatst op 12 maart 2012 om 20:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

geachte heef of mevrouw,

Hierbij wil ik graag bij uw bedrijf solliciteren. Ik heb 4 jaar ervaring in restaurant als schoonmaker.

Elif Gurbuz

Elif  8. Geplaatst op 12 maart 2012 om 20:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

geachte heef of mevrouw,

Elif Gurbuz

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X