Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Zeeland > Schoonmaakster gezocht Oude Tonge -vrijdag
  Ellen Noppe  1. Geplaatst op 16 maart 2008 om 12:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wij zoeken iemand die regelmatig op vrijdag van 12:00 tot 14:00 tijd heeft of een vakantiewoning schoon te maken in Oude Tonge.

De woning bestaat uit 2 etages, op de 1 etage 3 kamers, een badkamer en toilet, op de 1e etage een woonkamer met open keuken.

Het werk bestaat uit :
Stofzuigen hele woning
Dweilen hele woning (gladde vloeren)
Maximaal 4 x 1persoons bedden verschonen en beddengoed wassen.
Badkamer en toilet schoonmaken
Keuken schoonmaken en vuilniszak vervangen en in de container gooien
Afstoffen meubels
Aanvullen toiletpapier en schoonmaakmiddelen

De woning wordt verhuurd per week en is nieuw (2007)dus gemakkelijk schoon te houden. Wie zoeken we, wel het liefst iemand die woonachtig is op Goeree en die echt goed kan schoonmaken, we willen dat mensen in een frisse woning komen, dus kranen even opgepoetst en alle meubels staan er netjes bij.

De vergoeding die we bieden is Euro 30,- per keer.
Heeft u interesse neem dan contact op dan maken we een afspraak.

Ellen Noppe
06 46 22 10 88

Conny Ligth..  2. Geplaatst op 17 november 2008 om 21:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Ellen,

Graag wilde ik u vragen of u al voorzien was of dat u nog opzoek bent naar een schoonmaakster. Ik heb jaren een vakantiewoning in Middelharnis schoongemaakt, maar helaas hebben die mensen de woning verkocht.
Ik ben al 16 jaar werkzaam in de schoonmaak.

mvg conny ligthart,

Els Odijk  3. Geplaatst op 13 oktober 2013 om 10:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hierbij wil iok u vragen of die vacature nog open staat ik woon oude tonge en heb 10 jaar ervaring

met vriendelijke groet

els odijk

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X