Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Limburg > Schoonmaakster gezocht (Sittard)
  Peter  1. Geplaatst op 25 juli 2008 om 19:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een hulp voor schoonmaakwerkzaamheden voor 3 uur per week.
Mocht je interesse hebben, horen we graag iets van je.

Met vriendelijke groet,
Peter

Ec Margari..  2. Geplaatst op 20 juli 2010 om 13:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

geachte heer /mevrouw

medel deze mail wil ik reageren op deze funtie
van schoonmaak ik wil graag voor deze funtie inaanmerking
komen bij uw. MIJ Tel is 06-27493960

met vriendelijk groet

margaritha

Dagmar Ridder  3. Geplaatst op 17 augustus 2010 om 13:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Peter
IK werk wit voor PGB en heb interesse.Wanneer je nog iemand zoekt kun je per mail kontact met me opnemen

MVG Dagmar Ridder

Dagmar Ridder  4. Geplaatst op 17 augustus 2010 om 13:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Peter
IK werk wit voor PGB en heb interesse.Wanneer je nog iemand zoekt kun je per mail kontact met me opnemen

MVG Dagmar Ridder

Dagmar Ridder  5. Geplaatst op 17 augustus 2010 om 13:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Peter

MVG Dagmar Ridder

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X