Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Utrecht > Schoomakers gezocht in omgeving Utrecht (vervoer n
  Marloes  11. Geplaatst op 27 maart 2009 om 19:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geachte Heer/Mevrouw

bij deze wil ik graag reageren op u bovenstaand bericht.
Zelf heb ik al meedere jaren schoonmaak evaring op verschillende panden zoals scholen, hotels en kantoor ruimtes.

Heeft u nog werk over zou u dan contact kunnen opnemen met het onderstaand telefoonnummer.
Hiernaast kan ik u verschillende referenties geven waarmee u eventueel contact mee kan opnemen.

Met vriendelijke groet,

m. van kesteren
0183304122

Andrzej Bury  12. Geplaatst op 29 april 2009 om 11:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 27 maart 2009 om 19:21 schreef Sadic het volgende:
Bent u op zoek naar schoonmaakwerk, vast-of part-time? Er zijn verschillende werktijden voor u beschikbaar. De voornaamste werktijd is ongeveer van 8 uur tot 3 uur. Vervoer heeft u niet nodig, want u wordt opgehaald. U werkt dus met anderen om u heen en de verdiensten per uur zijn erg hoog. Als u intresse hebt kunt u een mail ahterlaten.

met vriendelijke groeten,

Sadic

hoi ik ben een polse jongen die werk zoekt en hoop het via deze manier te vinden me nederlandse taal is nog matig maar daar gaat verandering in komen en me engels is goed met vriendelijke groet en hopelijk tot horens andrzej bury

Khadija  13. Geplaatst op 22 mei 2009 om 19:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo,

ik zoek schoonmaak werk in de omgeving utrecht heb een jaar ervaring. ik zou graag willen werken.
met vriendelijke groet k.haji

Mirjam  14. Geplaatst op 06 juli 2009 om 22:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geachte Sadic,

ik wou graag reageren op u topic. Ik ga deze zomervakantie nergens heen en ben dus op zoek naar schoonmaakwerk. Ik vroeg me af of u nog mensen zoekt. Ik ben 18 jaar en heb al veel schoonmaakwerk gedaan, namelijk in verzorgingstehuis, middelbare school, kantoren, enz.
Als u nog steeds mensen zoekt, wilt u me dan alstublieft een mailtje sturen op miiriamm@live.nl

Bij voorbaat dank,

Mirjam

Hendrikse  15. Geplaatst op 20 juli 2009 om 10:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste Mensen

Letop per 17 augustus ben ik beschikbaar voor schoonmaakbanen in de avondureen 2 uur in de wijk strijkviertal of leidserijhn in Utrecht.

Heb nu nog schoonmaakwerk, en ben per 17 augustus weer beschikbaar

bel me 0630201718

Houssine  16. Geplaatst op 28 september 2009 om 08:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 20 juli 2009 om 10:47 schreef Sadic het volgende:
Bent u op zoek naar schoonmaakwerk, vast-of part-time? Er zijn verschillende werktijden voor u beschikbaar. De voornaamste werktijd is ongeveer van 8 uur tot 3 uur. Vervoer heeft u niet nodig, want u wordt opgehaald. U werkt dus met anderen om u heen en de verdiensten per uur zijn erg hoog. Als u intresse hebt kunt u een mail ahterlaten.

met vriendelijke groeten,

Sadic

V.v.h.  17. Geplaatst op 08 oktober 2009 om 12:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo.
Deze advertentie spreek mij erg aan om te werken in een schoonmaakbedrijf.
Vanaf 8 uur s'ochtends tot eind van de middag inzetbaar.
Mijn leeftijd is 22 jaar,heb diploma helpende welzijn.
Graag zou ik een email ontvangen als deze vacature nog open is.

V.v.h.  18. Geplaatst op 08 oktober 2009 om 12:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo.
Deze advertentie spreek mij erg aan om te werken in een schoonmaakbedrijf.
Vanaf 8 uur s'ochtends tot eind van de middag inzetbaar.
Mijn leeftijd is 22 jaar,heb diploma helpende welzijn.
Graag zou ik een email ontvangen als deze vacature nog open is.

S.b. Omer  19. Geplaatst op 03 november 2009 om 00:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben 35 jaar heb ruime ervaring in de schoonmaak.
Ben i.b.v rijbewijs b ben per direct beschikbaar en de tijden spreken mij erg aan van 8 uur sochtends tot 3 uur smiddags..Ik ben daar in tegen ook fulltime beschikbaar!Hopende op een positief antwoord!
Mijn emailadres is Bahadin88@hotmail.com en mijn telefoonnummer is:
0614100280

Vriendelijke groeten,

S.B. Omer

Zoubeir  20. Geplaatst op 20 november 2009 om 17:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb het liefst parttime in de avond schoonmaak ik woon in utrecht(kanalen eiland) ik heb ervaring ik schoonmaak werk voor 3 jaar u kunt me bellen op 0634767988.

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X