Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Utrecht > Schoomakers gezocht in omgeving Utrecht (vervoer n
  Muna Yusuf  21. Geplaatst op 07 december 2009 om 16:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb zeker intresse in schoonmaakwerk vooral in de kerstvakantie.

Ik hoop dat ik ervoor in aanmerking kom,

Met vriendelijke groet,

Muna Yusuf

Yamna  22. Geplaatst op 09 februari 2010 om 21:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo, ik vroeg me af of u nog op zoek was naar schoonmaakkracht. Het leifst wil ik in de ochtend en de middag 2 Ó`3 uurtjes werken.

Wachtend op uw reactie.

Bij voorbaat bedankt

Met vriendelijke groet,

Yamna

All In Holl..  23. Geplaatst op 18 april 2010 om 00:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heb sinds 2007 en eigen bedrijf heb nog wat tijd over ben op zoek naar klanten
wie kan me helpen

thanks

Aziz Noured..  24. Geplaatst op 11 mei 2010 om 02:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 18 april 2010 om 00:23 schreef Sadic het volgende:
Bent u op zoek naar schoonmaakwerk, vast-of part-time? Er zijn verschillende werktijden voor u beschikbaar. De voornaamste werktijd is ongeveer van 8 uur tot 3 uur. Vervoer heeft u niet nodig, want u wordt opgehaald. U werkt dus met anderen om u heen en de verdiensten per uur zijn erg hoog. Als u intresse hebt kunt u een mail ahterlaten.

met vriendelijke groeten,

Sadic

Aziz Noured..  25. Geplaatst op 11 mei 2010 om 02:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 11 mei 2010 om 02:28 schreef Sadic het volgende:
Bent u op zoek naar schoonmaakwerk, vast-of part-time? Er zijn verschillende werktijden voor u beschikbaar. De voornaamste werktijd is ongeveer van 8 uur tot 3 uur. Vervoer heeft u niet nodig, want u wordt opgehaald. U werkt dus met anderen om u heen en de verdiensten per uur zijn erg hoog. Als u intresse hebt kunt u een mail ahterlaten.

met vriendelijke groeten,

Sadic

Mohamed Lem..  26. Geplaatst op 27 mei 2010 om 15:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste,

Ik ben erg ge´ntresseerd in uw aanbod. Door mijn werkervaring en tevrede referenties ben ik de juiste persoon voor deze vacature en een aanwinst voor uw bedrijf.

Ik hoop spoedig van u te vernemen.

Met vriendelijke groet,

Mohamed Lemdeber

Mustafa  27. Geplaatst op 03 juni 2010 om 11:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste

Ik zou graag willen werken,
ik woon in Nieuwegein en ben op zoek naar een vakantie baan.
Mijn e-mail is :
moessie_online@hotmail.com

Meriam Van ..  28. Geplaatst op 16 augustus 2010 om 16:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar schoonmaakwerk in en om Utrecht.
ben in bezit van rijbewijs.
Heb zelf altijd eigen pandjes gehad voor schoonmaak.
Ben nu op zoek naar een fulltime baan of in ieder geval zo veel mogelijk uurtjes.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Meriam

Sharon Bos  29. Geplaatst op 18 augustus 2010 om 18:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geachter Sadic

Ik hoop dat u nog iemand zoek.
Ik heb een opleiding gedaan van zorg en wel zijn en die heb ik gehaald.
Ik werk nu al 1 jaar bij de keizerhof in utrecht tegen over de winkelcentrum.
Maar bij deze zoek ik andere werk.
Waar ik nu werk ben ik oproepskracht maar eigelijk zoek ik een vaste baan waar ik een vaste contract krijgt
Het werk wat ik daar doet is huishoudelijkehulp.
Ik ben 22 jaar en woon in utrecht.
Ik hoop graag iets van u te horen.

Vriendelijke groet Sharon Bos

S Amnouh  30. Geplaatst op 21 september 2010 om 16:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben opzoek naar werk als schoonmakster ik heb ervaring in.
een reactie graag?
groetjes s amnouh

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X