Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Flevoland > U zoekt opdrachten voor schoonmaak?
  Jaap  11. Geplaatst op 20 juli 2015 om 12:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Het is niet zo moeilijk om aan opdrachten te komen, het is moeilijker de opdrachten uit te voeren omdat er een gebrek is aan goede gemotiveerde schoonmakers die echt hart voor hun werk hebben, mensen die een uurtje doorgaan als de klus af moet, en niet alleen voor het gels gaan, maar het mooier vinden dat het werk netjes is en het de volgende keer weer mogen uitvoeren,

als deze mensen er zijn heb ik wel werk voor een paarprojecten,

jaap

H.douhdouh  12. Geplaatst op 05 juni 2016 om 19:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste mensen
Ben ik op zoek naar klenten omgeven den haag Rotterdam wij doen alle schoonmaak&onderhoud alles iets wat van klanten omgeven ben ik beschikbaar
Kan. U mij bereken op nummer
0659515608
Gr
Dhm-CLEANING

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X