Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Utrecht > op zoek naar schoonmaak vacatures!
  Saliha  1. Geplaatst op 26 mei 2010 om 18:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geachte heer/mevrouw

ik ga graag aan de slag als schoonmaakwerkster het liefst voor 32 uur
per week.Bent u opzoek naar een serieuze kanidaat die van aanpakken weet dan zit u bij mij goed.ik ben per direct beschikbaar.
u kunt mailen naar saliha_8817@hotmail.com

Met vriendelijk groet,

saliha

Saliha  2. Geplaatst op 26 mei 2010 om 18:56 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geachte heer/mevrouw

ik ga graag aan de slag als schoonmaakwerkster het liefst voor 32 uur
per week.Bent u opzoek naar een serieuze kanidaat die van aanpakken weet dan zit u bij mij goed.ik ben per direct beschikbaar.
u kunt mailen naar saliha_8817@hotmail.com of bellen naar num:0634866211.

Met vriendelijk groet,

saliha

Ouarda  3. Geplaatst op 04 november 2010 om 21:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geachte heer/mevrou

Ik zou graag binnen uw bedrijf willen werken. Ben studente ben elke avond beschikbaar, kan per direct beginnen. Ik ben een flexibele meid met veel ervaring.

U kunt mij mailen naar ouarda.bouybaouen@live.nl

Met vriendelijke groet,

Ouarda Bouybaoeun

Elif  4. Geplaatst op 12 maart 2012 om 20:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

geachte heer of mevrouw,

Hierbij wil ik bij uw bedrijf solliciteren als schoonmaker en ik heb 4 jaar ervaring als schoonmaker in restaurant en als serveerster.

In afwachting van uw reactie met interesse tegemoet,

Met vriendelijke groet,
Elif Gurbuz

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X