Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Gelderland > Regiomanager Schoonmaak/ Facilitair Manager
  Hans Ampting  1. Geplaatst op 07 juni 2011 om 17:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste werkgever,

Ik ben op zoek naar een baan in de facilitaire dienstverlening, regio Gelderland/Utrecht, ik heb ervaring als regiomanager schoonmaak en als districtsmanager bij een facilitaire groothandel.
Ik heb mijn volg een avondopleiding HBO Facilitair Management. Dit sluit ik in juni 2011 af.

Indien u mijn CV wilt bekijken wilt u mij dan mailen.

Met vriendelijke groeten,

Hans Ampting.

Hans Ampting  2. Geplaatst op 07 juni 2011 om 17:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 07 juni 2011 om 17:53 schreef Hans Ampting het volgende:
Beste werkgever,

Ik ben op zoek naar een baan in de facilitaire dienstverlening, regio Gelderland/Utrecht, ik heb ervaring als regiomanager schoonmaak en als districtsmanager bij een facilitaire groothandel.
Ik heb mijn volg een avondopleiding HBO Facilitair Management. Dit sluit ik in juni 2011 af.

Indien u mijn CV wilt bekijken wilt u mij dan mailen. Mijn email is j.ampting3@chello.nl

Hans Ampting.

Hans Ampting  3. Geplaatst op 07 juni 2011 om 17:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 07 juni 2011 om 17:55 schreef Hans Ampting het volgende:
Beste werkgever,

Indien u mijn CV wilt bekijken wilt u mij dan mailen. Mijn emailadres is j.ampting3@chello.nl

Hans Ampting.

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X