Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Overijssel > U zoekt Klanten?
  Karinjansen  1. Geplaatst op 08 januari 2007 om 14:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

U zoekt klanten? Ik vindt voor u de opdrachten ik maak afspraken voor het maken van offertes voor schoonmaak van kantoren en kantoorachtige panden incl afspraak bevestiging en opvolging met uitzondering van de plaats zwolle .ik werk exclusief in 1 gebied voor een opdrachtgever

Briten  2. Geplaatst op 26 februari 2008 om 20:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi doe je dit nog zoja wat vraag je per uur
met vriendelijk groet m.otten

Jessica Ham..  3. Geplaatst op 04 oktober 2012 om 22:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste,

Doe jij dit toevallig nog klanten zoeken voor schoonmaakbedrijven en wat is jou uur/periodiek tarief?!!

Ik hoor spoedig van u.

Met vriendelijke groet,

Afraa  4. Geplaatst op 24 oktober 2012 om 10:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ,

Doet u dat nog ?en hoeveel vraagt u voor de uurloon ?

Gr.Afraa

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X