Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Utrecht > Schoomakers gezocht in omgeving Utrecht (vervoer n
  Sylvia  31. Geplaatst op 22 september 2010 om 19:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben op zoek naar schoonmaakwerk ik ben een vrouw van 53 jaar en heb al 30 jaar ervaring in de schoonmaak en ik zou graag van 8 tot 3 smiddags willen werken dus als u nog iemand kan gebruiken dan houd ik mijn aanbevolen hier hopende wat van u te horen,

mvg sylvia

Radia  32. Geplaatst op 26 september 2010 om 20:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geachte heer / mevrouw

Ik ben ge´nteresseerd. Mocht jullie iemand ndig hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijk groet,
Radia

Jesus Nache..  33. Geplaatst op 03 november 2010 om 11:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 11 mei 2010 om 02:28 schreef Aziz Noureddine het volgende:
[..]

ik ben op zoek naar schoonmaakwerk ik ben een man van 29 jaar en heb al 5 jaar ervaring in de keuken(horeca)schoonmaak en ik zou graag van fulltime willen werken dus als u nog iemand kan gebruiken dan houd ik mijn aanbevolen hier hopende wat van u te horen,ik ben altijt beschikbaar.

Sabine Van ..  34. Geplaatst op 24 oktober 2011 om 13:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Sabine van .. op 24 oktober 2011 om 13:27:55

Sonia  35. Geplaatst op 13 november 2011 om 23:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben sonia,ik ben 43 jaar oude,
ik heb ervaring in schoonmakenwerk(kantoren,huiskiping...)
diploma aawijzig,ik wil graag werken in utrecht.
groeten

Elif  36. Geplaatst op 12 maart 2012 om 20:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 13 november 2011 om 23:29 schreef Sadic het volgende:
Bent u op zoek naar schoonmaakwerk, vast-of part-time? Er zijn verschillende werktijden voor u beschikbaar. De voornaamste werktijd is ongeveer van 8 uur tot 3 uur. Vervoer heeft u niet nodig, want u wordt opgehaald. U werkt dus met anderen om u heen en de verdiensten per uur zijn erg hoog. Als u intresse hebt kunt u een mail ahterlaten.

met vriendelijke groeten,

Sadic

geachte heer of mevrouw,
ik ben op zoek naar baan voor de schoonmaken. Ik wil werken na mijn school tijden.

in afwachtin van uw reactie, met interesse tegemoet,
Elif Gurbuz

Tomg  37. Geplaatst op 19 juli 2012 om 11:13 uur   quotenieuw berichtemailedit 

www.taxi-arnhem-bestellen.nl

Rachid  38. Geplaatst op 07 januari 2013 om 18:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben spoedig op zoek naar schoonmaakwerk, hebben jullie misschien nog mensen nodig? ik kan meteen beginnen met werk..

met vriendelijke groeten,

Rachid

Petros Topa..  39. Geplaatst op 13 november 2014 om 17:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo mijn naam is petros ik wil graag in de schoonmaak willen werken als partime ik heb al ervaring in de schoonmaak ... groetjes petros ..

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X