Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Groningen/Friesland/Drenthe > aangeboden vriendelijke en betrouwbare schoonmaaks
  Anniek Rode..  1. Geplaatst op 09 augustus 2008 om 18:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik zoek een partime baan als schoonmaakster ik werk het liefst in een team of met zn 2en maar alleen is voor mij absoluut geen probleem.
ik heb 2 jaar ervaring onder meer als schoonmaken op kantoren op een bouwbedrijf in kantines en op een school.Ik ben 18 jaar. Ik heb plezier in schoonmaakwerk ben ondernemend ik doe wat me gevraagd word hou me aan de regels en ga netjes te werk.
ik hoop dat ik genoeg verteld heb en anders kunt u mij altijd mailen voor meer informatie. groetjes anniek

Ger Lesterh..  2. Geplaatst op 04 december 2008 om 14:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar nieuwe uitdagingen in de schoonmaak.
Ik ben 25 jaar aktief (nog steeds) en heb met name in industrie-omgevingen schoongemaakt.
Heb ervaring in het gebouwen-onderhoud.
Ben flexibel en werk graag in de weekenden en op feestdagen.
Gewend om op diverse dagdelen te werken , ook s' nachts.
Ik ambieer een full-time baan.
Goede contacten met opdrachtgever en collega's zie ik als een must om goed te kunnen werken.

Ger Lesterh..  3. Geplaatst op 04 december 2008 om 14:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 04 december 2008 om 14:27 schreef Ger Lesterhuis het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe uitdagingen in de schoonmaak.
Ik ben 25 jaar aktief (nog steeds) en heb met name in industrie-omgevingen schoongemaakt.
Heb ervaring in het gebouwen-onderhoud.