Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Groningen/Friesland/Drenthe > aangeboden vriendelijke en betrouwbare schoonmaaks
  Anniek Rode..  1. Geplaatst op 09 augustus 2008 om 18:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik zoek een partime baan als schoonmaakster ik werk het liefst in een team of met zn 2en maar alleen is voor mij absoluut geen probleem.
ik heb 2 jaar ervaring onder meer als schoonmaken op kantoren op een bouwbedrijf in kantines en op een school.Ik ben 18 jaar. Ik heb plezier in schoonmaakwerk ben ondernemend ik doe wat me gevraagd word hou me aan de regels en ga netjes te werk.
ik hoop dat ik genoeg verteld heb en anders kunt u mij altijd mailen voor meer informatie. groetjes anniek

Ger Lesterh..  2. Geplaatst op 04 december 2008 om 14:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar nieuwe uitdagingen in de schoonmaak.
Ik ben 25 jaar aktief (nog steeds) en heb met name in industrie-omgevingen schoongemaakt.
Heb ervaring in het gebouwen-onderhoud.
Ben flexibel en werk graag in de weekenden en op feestdagen.
Gewend om op diverse dagdelen te werken , ook s' nachts.
Ik ambieer een full-time baan.
Goede contacten met opdrachtgever en collega's zie ik als een must om goed te kunnen werken.

Ger Lesterh..  3. Geplaatst op 04 december 2008 om 14:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 04 december 2008 om 14:27 schreef Ger Lesterhuis het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe uitdagingen in de schoonmaak.
Ik ben 25 jaar aktief (nog steeds) en heb met name in industrie-omgevingen schoongemaakt.
Heb ervaring in het gebouwen-onderhoud.
Ben flexibel en werk graag in de weekenden en op feestdagen.
Gewend om op diverse dagdelen te werken , ook s' nachts.
Ik ambieer een full-time baan.
Goede contacten met opdrachtgever en collega's zie ik als een must om goed te kunnen werken.
Ik ben mobiel te bereiken op 06-5373-8079

Janneke  4. Geplaatst op 21 januari 2009 om 20:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik zoek een baan in de schoonmaak voor een aantal uren in de week. Het liefste in de provincie Groningen. Ik hou van nieuwe ervaringen en ben erg enthousiast en heb veel doorzettingsvermogen.
Ik hoop hier nog wat van de horen.

Groetjes.

Giovanni Be..  5. Geplaatst op 12 september 2009 om 17:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo

ik ben gio vader van twee is hard op zoek naar een baan in de schoonmaak
of sloopwerk

hopelijk kan u mij helpen

ik ben een hardewerken flexibel en zefstandigwerker dus alles in een

Renske Woor..  6. Geplaatst op 09 december 2009 om 22:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ben op zoek naar een schoonmaak werk ik heb bijna 30 jaar ervaring en doe het nog met plecier Ik zoek een baan in de ochten uren of s avonds ongeveer 20 uur a 30 uur in overleg kan alles ben bereidt naar groningen te rijden en omgeving heb leidinggevend gedaan en kantine werk gedaan groetjes Rens

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X