Schoonmaak vacatures

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Schoonmaak vacatures
Op zoek naar Schoonmaak vacatures? - Zoek Schoonmaak vacatures in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Schoonmaak vacatures, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Schoonmaak-vacatures > Forum > Schoonmaakwerk in Noord Holland > schoonmaak werk gezocht
  Veli Belen  11. Geplaatst op 29 juli 2009 om 12:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben een zeer betrouwbare en lieve jongen die schoonmaken graag doet en het geen probleem vind hard te werken. Ook wil ik graag wat bij verdienen om een leuke manier. Ęk ben van turkse afkomst en verblijf bij mijn vriendin omgeving Breda. Graag hoor ik van u ik ben beschikbaar wanneer u maar wilt! Vanaf midden oktober! Wilt u een schoonhuis en iemand die u kan vertrouwen mail mij dan

Remon Bloem..  12. Geplaatst op 16 augustus 2009 om 13:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

goeiendag ik ben een jonge man van 28 , ik woon in amsterdam zuid oost . En wil graag wat bijverdienen in de schoonmaak in de avond uurtjes in de ochtend werk ik in zaandam ( produktie werk ) vandaar dat ik alleen in de avond kan . ik hoop dat jullie wat voor mij hebben , alvast bedankt . Remon

Ensio  13. Geplaatst op 13 september 2009 om 10:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heey ik ben ensio.
Hallo Iedreen die dit Lees...
Ik heb zo snel mogelijk een werk nodig....
Ik maak Jullie huis helemaal schoon.....
Of U Auto....
Heeft U mij nodig bel dan maar ....
Met Vriendelijk Groeten
Ensio

Naam : Ensio
Tel: 06-36000074
E-Mail : ensio_@hotmail.com

Ikhlass Ham..  14. Geplaatst op 10 november 2009 om 12:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

mijn naam is ikhlass hammouti en ik ben 23 jaar en ik ben opzoek naar een schoonmaak baantje liefst in haarlem/zuid (schalkwijk)(europawijk)(boerhaavewijk)(molenwijk)ik heb ervaren in de schoonmaak.

mvg.

Ani Schoonm..  15. Geplaatst op 14 januari 2011 om 07:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Goede Dag mijn naam Tuncay ik heb gestaard schoonmaakbedrijf.vof met mijn vrouwe dor de crises werk vinden kan niet ik heb wel ochtend paar uurtjes werk maar is niet genoeg ik zoek zou als van grote bedrijven ik wil ook groei,ik ben nu onderaannemer Mijn nummer is:0031(0)655726660 Groetjes Ani Schoonmaakbedrijf. Web www.anischoonmaakbedrijf.nl

Tuncay  16. Geplaatst op 26 mei 2011 om 15:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

[quote]Op 14 januari 2011 om 07:57 schreef Ani Schoonmaakbedrijf.vof het volgende:
Goede Dag mijn naam Tuncay ik heb gestaard schoonmaakbedrijf.vof met mijn vrouwe.ik heb wel ochtend paar uurtjes werk maar is niet genoeg ik zoek zou als van grote bedrijven ik wil ook groei,ik ben nu onderaannemer Mijn nummer is:0031(0)655726660 Groetjes. Ani Schoonmaakbedrijf. www.anischoonmaakbedrijf.nl

Mira  17. Geplaatst op 06 september 2012 om 12:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Wij zijn een nieuwe schoonmaakbedrijf in Amsterdam en omgeving.
Wij zijn op zoek naar nieuwe klanten.
Wij barsten van de energie en willen graag bewijzen dat we een top schoonmaak bedrijf zijn.
Klant is koning en we houden de relaties graag persoonlijk.

Met vriendelijk groeten,

Mira
Olympia Schoonmaak

06-30844014

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Mira op 06 september 2012 om 12:18:52

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X